Terug naar Leiden....

Vandaag even één van mijn jongens laten zien hoe hij met de bus in Leiden komt, waar hij na de zomer gaat studeren. Dus met de bus mee (wat voor mijn jongste al een feestje was) en daar de route naar zijn school gezocht.
Zelf heb ik ook in Leiden op school gezeten. Weliswaar in een hele andere wijk van Leiden, maar toch liggen die en nog diverse andere herinneringen wel in die stad. En ik kom er bijna nooit meer. Dus ja, dit was voor mij toch ook wel weer even een "back in memorie time".
Wat is er een hoop veranderd. Maar ook: wat is er een hoop hetzelfde gebleven...en wat was ik weer overtuigd van mijn geluk om hier te wonen en niet daar....hoe leuk Leiden ook kan zijn.

Waarom ik dit nu hier schrijf?
Omdat het mij op meer manieren liet genieten. Even genieten bij dingen weerzien. Even heerlijk beseffen op wat voor een mooie plek ikzelf woon (in de polder) én gewoon het gezellige gekwebbel van een jochie die geniet van zo'n simpel busreisje. Het even heerlijk bezig zijn met m'n kids.

En nu lekker genieten van het zonnetje in de tuin. Met dit weer hebben we weinig meer nodig om te kunnen genieten., toch?

Fijn weekend allemaal!

Reacties

  1. O, jij kan je hart ophalen. Wat heeft de zon mooi geschenen de laatste dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willy, wat leuk dat je zo positief schrijft.
    En ons laat mee genieten van je gezin. Ik ga je volgen.
    Lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert!