Vandaag is de kleur rood!

Een aantal maanden geleden had ik een daagje de kleur paars gevolgd. Waarom lees je hier.
Ik besloot het nu eens op rood te gooien. Een mooie kleur die mij toch altijd vooral vrolijk maakt.
Rood is zowel een positieve als een negatieve kleur, als je uitgaat van de gevoelens die het oproept of/en waarvoor het wordt gebruikt.
Het staat voor gevaar: denk maar de verkeersborden of het rode verkeerslicht.
Maar ook voor de liefde, passie en in de kerk staat rood voor de Heilige Geest.



Wil je dit ook eens doen? Kies een kleur die je dus op de foto zet die dag. Waarnaar je bewust op zoek gaat of gewoon op je af laat komen waar je hem tegen komt.

Welke kleur zou jij doen?


Reacties

  1. leuk,ik zou roze doen,of appeltjes groen of die hele lichte mooie blauwe kleur,haha ik hou van kleur,ik kan er nog wel meer op noemen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert!