Stiekem wegdromen bij mooie plaatjes

afb. Morguefile.com
Sst, niet verder vertellen, maar soms kan ik zo genieten van foto's...eerlijk gezegd zijn het vooral de plaatjes die dat met me doen. Een mooi verhaal over mooie interieurs of prachtige landschappen/vakantielanden? Leuk  hoor, maar ik (zelf toch schrijfgek) wil het ZIEN. Ik wil weg kunnen zwijmelen bij de plaatjes en mijn eigen verhaal er om heen kunnen spinnen. Wegdromen bij plaatjes van Scandinavische landschappen of die mooie houten huisjes. Ik ben er nooit geweest, het staat al jaren hoog op mijn wenslijstje dus kom op met die foto's....
Prachtige interieurs, oude kastelen, sneeuwlandschappen, leuke kinderkoppies: kom op met die foto's. Ik wil wegzwijmelen....
Lekker bladeren door ouderwetse vakantiegidsen. Op internet de filmpjes ervan bekijken. Super!

Foto's maken? Ha, ja hoor, ik doe het ook graag. Leve het digitale tijdperk zodat je foto's kan maken zoveel je wilt en niet meer vast zit aan een rolletje van 24 of 36 waarvan je pas thuis kan zien of het ook echt wat voorstelde....(Hoewel het ophalen van je foto's ook wel weer iets spannends had.)

Kunnen jullie ook zo genieten van mooie foto's? Wegdromen bij plaatjes van andere landen, bijvoorbeeld?

Reacties