Kennis maken met mindfullness kan gratis online

Genieten van het hier en nu is toch één van de grote onderwerpen op mijn blog. Mindfullness zou daar toch prima bij passen....maar ja: meteen een cursus doen van een paar honderd euro is ook weer zo wat.
Dus ging ik maar weer eens rondneuzen op internet naar alternatieven. En jawel, ik vond een gratis cursus online! Tuurlijk zal  het niet zo compleet en "goed"zijn als een cursus met trainer waar je acht weken heen gaat, ofzo. Maar kennis maken met mindfullness kan op deze manier natuurlijk wel.
Nou, nu nog eens kijken of het ook gaat lukken om er iets mee te doen. Niet echt handig midden in de zomervakantie, misschien...maar we zullen wel zien. Anders begin ik na de zomervakantie gewoon opnieuw!

Wil je ook kennis maken? Je vindt de cursus bij leren.nl.

Ik heb inmiddels de stof gelezen en mag mijn eerste oefeningen gaan doen....leuk: een onderwerp waar ik ook weleens over geblogd heb: met je zintuigen waarnemen.
Mijn blogje hierover was: leven-met-zintuigen
Dit hondje snapt het....niet alleen kijken, maar ook ruiken! ;-)
afb. morguefile.com

Reacties

  1. zal ook wel wat voor mij zijn denk ik,succes hoor,maar ook fijn vakantie vieren

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert!