Mindfullness voor kinderen

Nu ik dan toch in de mindfulness stand ben...duik ik ook maar weer eens het mindfulness boekje op wat ik ooit gekocht heb voor mijn zoontje. Stilzitten als een kikker! Ik schreef er al eerder over.
Daar kan ik vast nog meer inspiratie uithalen. Ik heb hem toen in korte tijd gelezen want ik vond het een heerlijke stijl. Niet te ingewikkeld of te zweverig....maar ik moet bekennen dat van toepassen weinig gekomen is. Dus daar moeten we dan maar eens verandering in gaan brengen, toch?


Of zoon mee wil doen? uh....dat moet ik nog even vragen.....



Bij bol.com kan je hem ook vinden. Het boekje heeft een cd erbij en is bedoeld om kinderen meer tot rust te laten komen in de hectische wereld van alledag. Of zoals er staat geschreven: waar zit de pauzeknop? Ideaal om te gebruiken voor het slapen gaan. Kinderen van ca. 5 t/m 12 zullen zich ermee kunnen vermaken. Ook leerkrachten en ouders kunnen er nog wat van opsteken!
Enne...uiteraard zijn er voor jezelf ook tips in te vinden, want waarom zou het voor jezelf niet werken?
Let wel even op: Stil zitten als een kikker is ook te koop zonder cd! Inmiddels is er ook een werkboek van! Dus let op dat je wel de juiste aanschaft of juist degene die jij prefereert!






laatste update: 9-1-21
Afbeelding van Couleur via Pixabay

Reacties