Niet geschoten...is altijd mis!

Je kent ze vast wel: die berichtjes op facebook, gemaakt zgn. speciaal voor jou. Met wie je gaat trouwen, hoe je kind eruit gaat zien enz. Pas deed ik weer eens mee en kwam ik op mijn eigen lijfspreuk:

                                                         
HET IS BETER OM EEN RISICO TE NEMEN
DAN OM NIETS TE DOEN
EN ER JE HELE LEVEN LANG SPIJT VAN HEBBEN


Mm, hij is natuurlijk helemaal waar! Dus ik zou hem best wel als eigen lijfspreuk willen hebben ;-)

Heb jij ook zoveel plannen? Ik wel.
Maar doe je er ook iets mee? Of droom je rustig verder en blijf je ondertussen waar je zit?
Of wil je wel maar durf je niet? Kijk, vind je het allemaal best zo, tja, dan is het je eigen keus. Maar wil je wel, maar durf je niet? Dan word het dus een ander verhaal! Ga er voor, probeer het gewoon. Heb vertrouwen en waag een sprong! Dan kan je in ieder geval trots op jezelf zijn én weet je: je kunt veel meer dan meestal zelf denkt! Problemen zijn er om opgelost te worden: niet om je er door te laten kisten!Dus die beren op de weg die je alweer ziet aankomen bij een goed plan: aai ze maar en maak ze tot je vrienden! ;-)


Reacties