En de winnaar is.....

Tadaa.....het is zover. De uitslag van de hangmat give-away. Blijkbaar wel een beetje in het verkeerde seizoen...(maar ja, ik kreeg nu deze leuke actie in mijn schoenen geworpen...) want de animo was niet echt groot onder mijn lezers. Maar dat mag de pret niet drukken, natuurlijk.

Na het trekken van het lootje kom ik op een winnaar: Huis Tjokvol! Gefeliciteerd Yvonne!
Laat je op info@degenietcoach.nl even weten welk emailadres ik aan de meneer van de hangmat.nl mag geven? Hij neemt dan contact met je op!


Reacties

  1. Aha dat is nou leuk zeg, super bedankt, vind ik echt heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha dat is nou leuk zeg, super bedankt, vind ik echt heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat jammer voor mij, maar wel weer leuk voor Yvonne :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert!